woensdag 30 januari 2013

Boxcard....

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn gietertje.... Ik vind het altijd erg leuk om alle berichtjes te lezen..
Vandaag wil ik jullie een boxcard laten zien welke ik voor mijn vriendin heb gemaakt. Zij is over 4 weken uitgerekend. En krijgt dan haar eerste kindje. Vandaag ging ik samen met mijn dochtertje bij haar op de koffie en heb haar deze boxcard met kleine witte babysokjes gegeven.

Ze was er erg blij mee....



En dan een foto als de kaart open is...... Hierin heb ik kleine babysokjes gedaan....



De gebruikte materialen:

Mallen:

- Joy Crafts! Noor Design, art. nr. 6002/0134
- Joy Crafts! Noor Design, art. nr. 6003/1002
- Marianne Design, Craftable CR1228.

Papier:
Blokken van de Boekenvoordeel.

Stempels:
- BABY, is volgens mij een stempel van de Action;
- Sokje en vlaggetje, Eline's baby vlaggetjes EC0108.

Plaatje:
- Marianne Design, Eline's Nursery 1 AK0053.

Verder heb ik mijn kaartje afgewerkt met: Jute, roosjes, meeldraden, kant, wol, knoopje, charm en pareltjes....

Ik ga nog even snuffelen in blogland. Allemaal nog een fijne avond.

Groetjes,

Natasja

3 opmerkingen:

  1. Dat is leuk om te krijgen. Mooi gemaakt en super mooie frisse kleuren. Geweldige details ook, het maakt een prachtig geheel.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Natasja, ik vind hem helemaal super geworden, schitterend model en prachtige kleuren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dit boxkaartje! Helemaal super :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen