zondag 20 januari 2013

Gietertje....

Goedemiddag allemaal,

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten. Wat leuk!

Op zo'n koude dag als vandaag kan ik mooi even mijn blog bijwerken.

Ik heb een kaartje gemaakt in de vorm van een gietertje, een heel leuk patroon wat je kan downloaden op de site van Sandra's Scrapsels . Hier kan je nog meer gratis patroontjes vinden. Dus de moeite waard om een kijkje te nemen. Ze maakt ook prachtige creaties.

Mijn kaartje is al gezellig in de lente sfeer, past nog niet echt bij de tijd van het jaar. Want vandaag komt er heel wat sneeuw aan als ik de buienradar mag geloven.

Hier mijn kaartje wat ik van het patroon heb gemaakt.

Ik wil mijn kaartje graag mee laten doen bij de Challenge #35 van de Nederlandse Kaarten Uitdaging : Een leuke BINGO sketch , ik heb het rijtje Kant, Roze, Knoopjes in mijn kaart verwerkt.

En dan hier een foto van mijn kaartje:


En nog een fotootje:


En een laatste close-up:


De gebruikte materialen:

Mallen:

- Takjes: Joy!Crafts. Noor Design! 6003/0026
- Bloem: Joy!Crafts, Noor Design! 6003/0024
- Vlinder: Joy!Crafts, 6002/0027
- Label stempel: Marianne Design, Craftable Tags en tickets CR1212
- Achtergrond Lily: Deze mal weet ik niet, deze heb ik uitgedraaid bij mijn hobbymaatje....

Papier: Bloc van de Action (Studiolight)

Stempel: Joy!Crafts, Noor Design! 6410/0006

Plaatjes: Joy!Crafts, Noor Design! Lily 6010/2001

Verder heb ik mijn kaart afgwerkt met kant, knoopjes, jute, lint, een hartje van hout en een leuke charm. En natuurlijk niet te vergeten pareltjes.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Groetjes,

Natasja

8 opmerkingen:

  1. Gaaafff Natasja, echt heel leuk je gieter kaart.
    Te gekke kleuren natuurlijk, maar ook mooie
    details, ik word er helemaal vrolijk van.

    Nog een hele fijne zondag gewenst,
    hier sneeuwt het de hele dag al,
    dus lekker warme chocomel weer :)
    Liefssssssss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi deze gieterkaart, Natasja. Deze vrolijke kleuren kan ik best gebruiken want hier in Antwerpen sneeuwt het al de ganse dag dikke vlokken. Lief plaatsje ook.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Natasja, wat leuk dat je volger bij me bent geworden, heb natuurlijk ook even bij jou rondgeneusd, wat een leuke en mooie dingen maak je, ik vind dit gietertje ook helemaal leuk. Ben ook meteen volger bij jou geworden, gezellig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Natasja, inderdaad het is freubelweer :) En zo leuk dit gietertje, hopelijk komt de lente er weer snel aan :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al is het weer er niet naar, je gietertje vind ik super Natasja! Super dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey natasja,

    het gietertje ziet er super uit!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Natasja,

    Wat heb je een schitterend gietertje gemaakt zeg, lief afdrukje, prachtige details, super !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke combinatie van patroon en stempel Natasja, super mooi resultaat, bedankt voor je deelname bij de NKU.
    gr. Liesbeth

    kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen