maandag 20 mei 2013

Zin in de zomer....

Hoi bloggers,

Daar ben ik weer, ik ben een tijdje niet in blogland geweest omdat ik lekker met hemelvaart een lang weekend weg ben geweest.... Heerlijk er even tussenuit naar Belgie...

We hebben het heerlijk gehad. De dagen dat we er waren hebben we ook nog geluk gehad met het weer. Daarna moest ik weer aan het werk en tussendoor ook nog meegeweest met het Peuteruitje van mijn dochtertje... Het was hartstikke gezellig...

Afgelopen weekend zijn we ook nog even naar de Veluwe geweest en hebben we gezellig met familie een BBQ gehad. Gelukkig was het droog. Vanmorgen zijn we weer terug gekomen. En aangezien het slecht weer is ben ik nog even lekker aan de freubel gegaan...

Ik zie dat ik er ook weer een aantal volgers bij heb. Wat leuk dat jullie mijn blog zijn gaan volgen....

Mijn kaartje vandaag heb ik gemaakt volgens de sketch van de uitdaging #43 bij de NKU . Je moet hier een kaartje volgens sketch maken en er is dit keer geen thema. Je bent dus helemaal vrij om te gaan als je je maar aan de sketch houdt.

Met het volgende kaartje wil ik dus aan de uitdaging meedoen:

En aangezien het buiten niet echt lente/zomers weer is, dacht ik, laat ik het maar terugkomen op mijn kaartje want ik heb zin in de zomer. Ik hou van de zomers, vooral de zomerse avonden lekker buiten in ons tuintje zitten vind ik zo gezellig....


Nog een foto....


En nog eentje....


En de laatste.....


Zo, ik ga nog even verder freubelen... Tot in blogland.

Liefs,

Natasja



10 opmerkingen:

  1. Hallo Natasja, Wat heb je een lief kaartje gemaakt. Heerlijk zomers, nu alleen het weer nog. Leuk dat je meedoet bij de NKU! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je er eventjes tussenuit bent geweest Natasja, super en dat is je kaartje ook, wat een prachtige uitwerking van de sketch. Super.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een superleuke kaart Natasja, gezellig dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super dit kaartje wat je gemaakt hebt, ik vind
    hem echt geweldig mooi ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje en een leuk thema heb je eraan gegeven, bedankt voor het meedoen bij NKU:
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heey natasja,

    het is een mooie zomerkaart geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och hoe zomers kan het zijn zeg, geweldig leuk wat jij allemaal maakt hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke kaart heb je gemaakt! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen