donderdag 13 juni 2013

Vaderdag....

Hoi allemaal,

Hier mijn vaderdagskaart voor mijn vader... De kaart is al onderweg want hij moet naar Amerika....

Met mijn vader speel ik altijd het spelletje Wordfeud, zo hebben we toch een dagelijks contact. En daarom heb ik ook een kaartje gemaakt voor hem in dit thema. Ik vind hem wel grappig geworden.

Mijn kaart heb ik gemaakt volgens de sketch van de Uitdaging #44 bij NKU . Ik had de kaart al gemaakt, maar ik was hem vergeten te plaatsen. Gelukkig bedacht ik me dat nog op tijd, want je kan tot vanavond 19:00 uur meedoen....

Hier dan wat foto's van mijn vaderdagskaartje...

 
 



Ik ga zo maar eens aan het avondeten beginnen....

Fijne avond nog.....

Groetjes,

Natasja
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Natasja

    Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt
    Erg leuk zo die scrabble letters .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart.
    Dank je wel voor je deelname bij NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig hoe je deze kaart van deze sketch hebt
    gemaakt, ik vind hem helemaal super met die
    woorden erin ☼

    Een fijne week nog,
    liefs Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er leuk uit met die scrabble letters.
    Je moet maar op het idee opkomen.
    Ga ik onthouden hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat heb jij heel erg gaaf gemaakt Natasja, super idee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw, wat is deze leuk, heel erg geslaagd en mooi gedaan !
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen