zaterdag 13 juli 2013

Traktatie Bloesem

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer.... Het is al een tijdje terug dat ik wat geplaatst heb.
Ik ben evengoed wel bezig geweest hoor.... Maar ik heb gewoonweg geen tijd gehad om de foto's te plaatsen....

Ook ben ik gewoon vergeten om een foto te maken van sommige kaartjes....

Maar van de traktatie van mijn dochtertje Bloesem van het afscheid op het kinderdagverblijf heb ik wel een foto gemaakt!

Ze heeft aan de kinderen uiltjes uitgedeeld en aan de leidsters flesjes wijn.

De traktatie aan de kinderen:





En de traktatie aan de leidsters......




Het tijdperk kinderdagverblijf is hier nu afgesloten en na de zomervakantie mag ze dan naar de basisschool net als haar grote broer.... Ze heeft er erg veel zin in!

Iedereen een fijn weekend, lekker genieten van het mooie weer!

Lieve groetjes,

Natasja

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit superleuk gedaan Natasja en jeetje wat een werk maar de waardering die je er voor krijgt is ook veel waard, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie creaties.
    wat heb je er een boel werk van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo dat ziet er allemaal gaaf uit Natasja prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Zo wat leuk gedaan die uiltjes .
    Een hoop werk maar het ziet er prachtig uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke presentjes heb je gemaakt! Super!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dit er weer gaaf uit! Prachtige creaties !!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen