donderdag 12 september 2013

HOERA!

Goedemorgen allemaal,

Hier weer een gezellig verjaardagskaartje... Helaas zijn de foto's iets te overbelicht waardoor de ingekleurde digi niet helemaal tot zijn recht komt... Maar ja, even goed plaats ik hem maar....

De digi heb ik gekregen op de club: Kaarten maken met Tiets tijdens de feestweek deze had Sherri speciaal ontworpen voor de club van Tiets, dit is haar LINK .
Ik vind hem onwijs leuk.

De grote bloemen op de kaart heb ik zelf gemaakt met een mal voor Joy! Crafts. Wat is dat onwijs leuk. En erg verslavend. De kleine bloemetjes links bovenin heb ik ook zelf gemaakt met een mal van Nellie Snelle.

Dan wil ik jullie bedanken voor alle leuke/lieve reacties op mijn vorige blogposten.... Het is elke weer leuk om jullie reacties te lezen....

Foto's van de kaart.....




Iedereen nog een fijne dag....

Lieve groetjes,

Natasja

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het een hele leuke kaart geworden Natasja.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kaartje Natasja, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Natasja

    Wat een leuke vrolijke kaart heb je weer gemaakt .
    Die hartjes rand blijf ik ook zo mooi vinden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch is nog goed te zien dat het een hele leuke en
    mooie kaart is geworden ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattig zijn ze hè die Besties! leuke kaart;0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen