zondag 8 september 2013

Mannenkaart

Goedemiddag allemaal,

Daar ben ik weer... Met het mooie weer van de afgelopen tijd is het bloggen er een beetje bij in geschoten. Ik ben wel lekker bezig geweest hoor. Maar met het mooie weer hou ik er toch ook wel van om er lekker op uit te gaan met de kids. Dus het bloggen stond even op een laag pitje.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn vorig post.

Verder ben ik net als vele van jullie naar de Knots gekke kaarten dagen  geweest in Den Bosch. Ik was er nog nooit geweest, maar wat hebben wij een heerlijke dag gehad... Lekker overal gesnuffeld, leuke ideeën op gedaan en natuurlijk TE veel gekocht.... Hi,hi.... Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.

Nu mijn kaartje van vandaag.... Het is een verjaardagskaart voor een man geworden.



 
 
 
Iedereen nog een fijne zondag toegewenst, ik ga vanmiddag nog even lekker aan de freubel.
 
Lieve groetjes,
 
Natasja
 
 
 
 
 


3 opmerkingen:

  1. wat een gaaf kaartje Natasja.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Natasja, ik vind hem supermooi
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je voor je man gemaakt, ik vind
    hem super ☺

    Een gezellige zondagavond nog, Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen