zondag 13 oktober 2013

Challenge kaartjes......

Goedeavond bloggers,

Daar ben ik vandaag dan nog een keertje! Bedankt weer voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaartjes.... Leuk om te lezen....

Tja, wat doe op zo'n regenachtige zondag als vandaag, juist dan ga je lekker freubelen. Want we zitten toch de hele dag binnen... Voor mij was dit geen straf. Maar voor mijn mannetje, die echt altijd wat wilt ondernemen is het toch wel een hele zit hoor... Maar goed, hij is gelukkig ook de dag doorgekomen...

Ik heb de hele dag middag lekker gefreubeld. Ik heb wat kaartjes en een flessenhanger gemaakt voor wat lopende challenges. Als jullie het niet erg vinden zet ik ze wel in 1 berichtje... Wel zo makkelijk....

Het eerste kaartje, is een kerstkaartje geworden....

Deze wil ik graag mee laten doen met Challenge #89 op het blog van Marianne Design.....
De opdracht was, maak een kaart zonder bloemen...


 
Het volgende kaartje wil ik graag mee laten doen met Uitdaging #52 bij NKU
De opdracht was, maak een kaart volgens de sketch met als thema, mannenverjaardag....
 
Dit is mijn kaartje geworden:
 
 
En als laatste een flessenhanger....
 
Deze wil ik graag mee laten doen bij WLVC Challenge nr. 11
De opdracht hier is, maak een Vintage creatie wat geen kaartje is....
Ik heb een flessenhanger gemaakt, wat leuk is om om een fles wijn te hangen....
 
 
Ben benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden....
 
Iedereen nog een fijne avond, ik ga nog een rondje in blogland maken en dan gezellig op de bank zitten.....
 
Lieve groetjes,
 
Natasja
 

19 opmerkingen:

  1. prachtige kaarten en flessen hanger Natasja.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je flessenhanger ziet er schitterend uit Natasja, leuk dat je hiermee meedoet met de challenge bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Natasja jij bent lekker creabea bezig geweest, stuk voor stuk prachtige kaarten en wat een mooie uitwerking van mijn sketch heb je gemaakt, ik vind hem schitterend.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.En een mooie uitwerking van de sketch,
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan!
    Ook een leuk idee om in vintage stijl te maken....
    Leuke details en mooi afgewerkt!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een moois zie ik hier zeg.....jij hebt, net als ik, de regenachtige dag goed gebruikt. Prachtige kaartjes en een hele mooie flessenhanger.....fijn dat je meedoet bij WLVC, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gohhhhh wat een kanjers van freubels heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie creaties heb je gemaakt,
    leuk dat je meedoet met onze challenge op WLVC.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart zonder al de bloemen.
    Gezellige dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes heb je gemaakt! Veel succes met de challenge's ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben jij GOED bezig Natasja. 2 kaartjes en een flessenhanger en allemaal zo MOOI.
    LEUK dat je met het mannenkaartje meedoet bij NKU.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk heb je deze gemaakt! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij WLVC.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart heb je gemaakt voor de NKU Natasja. Leuke mallen heb je ook gebruikt. Je andere creaties zijn trouwens ook mooi :). Leuk dat je meedoet met de challenge bij de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart geworden zonder bloemen, mijn complimenten.
    leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat maak je prachtige kaartjes , ik ga je alvast volgen, dan kan ik nog genieten van al dat moois!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje en dat zonder bloemen, het kan dus ook.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. grappige kerstkaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellige winterkaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen