zondag 12 januari 2014

Nog kaartjes die ik nog niet heb laten zien....

Goedemorgen bloggers,

Vandaag wil ik jullie nog twee kerstkaarten laten zien op mijn blog welke ik nog niet geplaatst had....

Ik maak wel kaartjes, maar ik vergeet ze soms ook nog op mijn blog te zetten....

Voornemen is dan ook om daar dit jaar toch meer tijd voor te maken, dan ben ik ook wat actiever op mijn blog!

Het eerste kaartje is een digi die je in november kon aanvragen op de club van Tiets en deze digi was weer beschikbaar gesteld door Sherri . Met dit kaartje heb ik ook gewonnen op de club en mocht ik twee digi's uitzoeken uit de shop van Sherri. Hoe leuk is dat?

 
En het volgende is een Tag, welke ik ook had gemaakt voor de club van Tiets ....
 
 
Helaas is de foto iets te overbelicht, ik kreeg hem niet beter, dat is het nadeel van s'avonds foto's maken....
 
Iedereen een fijne zondag nog.
 
Lieve groetjes,
 
Natasja


10 opmerkingen:

  1. het zijn 2 prachtige kaarten Natasja en mooi bewerkt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natasja,
    Twee prachtige kaarten heb je gemaakt, foto's maken gaat inderdaad het beste overdag.liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartjes! Gefeliciteerd met je prijs, gratis digi's uitzoeken is natuurlijk altijd een feestje!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldig en wat gaaf dat je op de Club gewonnen hebt Natasja!! Ik ben blij dat ik weer kan reageren, vorige week lukte het van geen kanten om op je blog te komen...geen idee wat dat was !

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Natasja, wat een prachtige kaarten laat je zein zeg! EN niet vergeten al dat moois op je blog te zetten hoor, dat zou toch jammer zijn als we dat allemaal moeten missen....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaarten zijn prachtig geworden
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi
    Twee super leuke kaarten met een hoop leuks op te zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alle 2 geweldig gemaakt en eerlijk die kerstkaart gaaf ! Ook je andere kaart is mooi vooral de afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige kaarten heb je toch weer gemaakt.
    Leuk dat je gewonnen hebt bij Tiets.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen