donderdag 22 mei 2014

Moederdag....

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer, het is alweer 3 weken geleden dat ik wat geplaatst heb, zie ik...
De tijd vliegt ook voorbij... De kids hebben weer vakantie gehad en net nu we weer in het ritme zitten hebben ze volgende week alweer een halve week ivm Hemelvaart....

Daarna komt de pinksteren er al weer aan en over 6 weken hebben ze de zomervakantie alweer. Onwijs hoe hard de tijd voorbij vliegt....

Helaas hebben we ook minder leuke dingen meegemaakt deze maand.
Wij hebben ons hondje Jazzy laten inslapen.... Totaal onverwacht, maar van de 1 op de andere dag werd ze erg benauwd.... En toen we bij de dierenarts waren was het ons al snel duidelijk dat we afscheid van haar moesten nemen.... In september zou ze 15 jaar geworden zijn. Voor ons was ze een wereldhond. Zoveel lol, liefde en gezelligheid hebben we van haar gehad. We hebben dan ook met zijn viertjes afscheid van haar genomen, dit ging heel mooi. En zo hebben de kids het toch ook een plekje kunnen geven....



Maar goed, natuurlijk heb ik ook nog wel gefreubeld deze maand. Voor moederdag heb ik een leuk fotolijstje gepimpt met de kleinkinderen erop verwerkt. Ik vind hem erg geslaagd en mijn schoonmoeder vond hem ook prachtig!




Lieve groetjes,

Natasja 

8 opmerkingen:

  1. wat een verdrietig nieuws Natascha...heel veel sterkte!
    je fotolijst is prachtig:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natascha,
    Zó droevig, je wilt je hondje toch niet missen,wij hebben hetzelfde mee gemaakt met onze hond, wat een verdriet..
    Het 3-luik dat je gemaakt hebt is super..leuke foto's ook, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Natascha wat een droevig nieuws maar jullie hebben wel 15 onwijs fijne jaren met Jazzy gehad en die pakt niemand jullie meer af! Je drieluik is beeldschoon!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Achhh gosss wat een lieverd heel veel sterkte met dit verlies! Je drieluik daarentegen is prachtig en gaaf met het dp!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorryyy dat ik je naam helemaal verkeerd heb geschreven hier boven, zal ik nooit meer doen Natasja!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen