zaterdag 22 november 2014

Thanks.....

Goedeavond bloggers,

Vanavond nog een kaartje van mij. Ik ben al een paar dagen bezig met deze kaart. Iets met tijd gebrek. Heb het een beetje druk de afgelopen dagen. Maar de tijd die ik dan over heb vind ik heerlijk om te benutten om te freubelen.

Het is de Sol van Raffa die zij gegeven heeft op de facebookpagina van Dutch Doobadoo, de avond zelf had ik geen tijd om hem te maken, maar nu de hints op het blog staan vond ik het toch wel erg leuk om hem te maken. Ik moet zeggen het is een leuk model en ik denk dat ik er ook nog een keer een kerstversie van ga maken.

In het doosje ervoor kan je wat lekkers doen of waxinelichtjes ook leuk! Ik moet nog even bedenken met wat ik hem ga vullen. Ik heb er een flapje aan gemaakt, dus ik kan er nog even over nadenken....

De digi die ik gebruikt heb is er weer eentje van Lacy Sunshine, ik wil dit kaartje dan ook mee laten doen met de challenge op het Lacy Sunshine Challenge blog .


Ik heb gebruikt gemaakt van de volgende spulletjes:
- Mal Dutch Doobadoo 470.713.100
- Papier Maja Design Coffee in the Arbour - Lemon meringue
- Paddestoelenrand 6002/0317
- Postage stamps 6002/0324

Verder lint, bloemen, parels, distress inkt en blaadjes uit eigen voorraad.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Lieve groetjes,

Natasja 

2 opmerkingen:

  1. Gorgeous creation and I love this image and the row of mushrooms..fabulous.
    Thanks so much for joining in with us at Lacy Sunshine..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natasja,
    Prachtige dooskaart heb je gemaakt, mooi in de herfst tinten, de paddenstoelenrand is er super bij..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen