zondag 1 maart 2015

Passion for Fashion.....

Goedemorgen allemaal,

Daar ben ik voor de tweede keer.

Nu met mijn Designkaart voor het Lacy Sunshine Challenge blog. Vandaag start de nieuwe challenge "Passion for Fashion". Ik vind het een leuk thema, ik hou dan ook erg van shoppen, hi,hi....

Voor deze challenge heb ik de digi Daisy Delite Sunshine Girl Pin Up gebruikt.
Ik vind haar geweldig, ze was ook leuk om te kleuren.

En daarna natuurlijk allemaal leuke spulletjes erom heen geplakt, want wat past er nou niet in het thema.

Dit is mijn kaart geworden.


Mijn ingrediënt van de kaart zijn:
- Digi, Lacy sunshine, Daisy Delite Sunshine Girl Pin Up
- Tasjes, Joy Crafts, 6002/0087
- Mannequin, Marianne Design, LR0292
- Schaar, Marianne Design, LR0195
- Pump, Marianne Design, LR0291
- Lint sterren en hartjes, Zeeman
- Design papier, Chloe's Closet, WP20862, WP20857, WP20858
-Stempel Shop 'til Ya Drop!, Creditcard, Accessorize, Leere-09 Sentiments A
- Stempel meetlint, Family Stamps TXT 6009

Verder veertjes, bloemen, tule, inkt en parels uit mijn eigen voorraad gehaald. 

Neem allemaal een kijkje op het Lacy Sunshine Challenge blog en doe mee met de challenge en natuurlijk om naar de mooie voorbeelden van de andere DT-leden te kijken. Ze zijn prachtig.

Ik wil dit kaartje met de volgende challenges mee laten doen:

Lieve groetjes,

Natasja

12 opmerkingen:

  1. een prachtige kaartje Natasja

    grkarin

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden.
    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Natasja,
    wat een enig kaartje heb je weer gemaakt! Zoveel te zien en te bekijken.
    En het model vind ik ook super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing card! I love all the details and dimension. Your image is lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this card and the steps give it so much dimension!
    Thanks for joining us this week at http://7kidschallengeblog.blogspot.com
    Huggs
    Sandi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the style of your card Natasja and all your fabulous embellishments too.

    Hugs, Vannessa x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a gorgeous Lacy Sunshine image! Love the card design, very clever and gorgeous. Thanks for joining in our 'Girly' challenge at Southern Girls this fortnight. So glad you joined in the fun. Hugs, Wends x SGC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeousss... love the image, your colouring and all embellishments you use on that card.. Thank you for playing along with us at Art by Mi Ran challenge #26.. hope to see you again in the next challenge.. good luck at the draw.. ;)

    hugs,
    ~RoRa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is amazing! Love everything you were able to fit on this style of card! Thank you for playing in our challenge at www.7kidscollegefund.com! Hugs, Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi wat een super mooi kaartje ,
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my what an awesome card, love al the extra little details. Thanks for joining us at Southern Girls.

    BeantwoordenVerwijderen