zondag 12 april 2015

Vintage kaartje....

Goedemorgen bloggers,

Vandaag start weer de tweewekelijkse challenge op het Lacy Sunshine Challenge blog

Het thema van Challenge #56 is Shabby Chic/ Vintage / Steampunk. Dit was dus even uit mijn comfortzone stappen, hi,hi. Maar ik vind hem toch gelukt.

De geweldige digi die ik gebruikt heb is van Lacy Sunshine en heet Victorian Lizabeth in the Springtime . Ze maakte mij kaartje wel een beetje hoor. Daarom heb ik verder niet teveel op mijn kaart gebruikt. Was bang dat mijn kaartje anders te druk zou worden. 


Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven en ik zou zeggen, ga naar het Lacy Sunshine Challenge Blog en zie wat mijn DT maatjes gemaakt hebben en doe mee met onze challenge. Er zijn leuke prijzen te winnen. En als je een Lacy Sunshine digi gebruikt met de challenge dan kan je de volgende challenge een gratis digi aanvragen! 


En dan nu natuurlijk een foto van mijn kaartje: 




Ik wil mijn kaartje mee laten doen aan de volgende challenges:

Verder wil ik jullie een hele fijne zondag wensen.

Lieve groetjes,

Natasja 


15 opmerkingen:

  1. een mooie kaart Natasja en mooi bewerkt.

    gr karin en
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf joh Natasja! Ik hou wel van deze kleurtjes. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful project! Thanks for joining us at Scrapbook Stamp Society Challenge Blog. Good Luck!
    Eleonora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely use of your pretty diecuts. A gorgeous creation. Thanks for sharing with us at Craft Your Passion and hope to see you again.
    Hugs, Sandy GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Natasja.
    Ik heb verder hele mooie dingen op je blogje gezien en ga je volger worden.
    Misschien vind je het leuk om ook bij mij een kijkje te nemen.

    Groetjes Giny
    www.gibaswenskaarten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card!Thanks for us at join ScrapbookStampSociety Challenge.Welcome again and good luck.
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So beautiful Natasja..gorgeous.

    luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, Natasja! Gorgeous card and beautiful details. Love it! xxD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a pretty card and such lovely colours.Love the layering of all the beautiful elements.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week.
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a fabulous card, such a pretty image and beautifully embellished.
    Thank you for joining us at Craft Your Passion.
    Pauline GDT
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful, love those colors!!! Thank you for joining us at Crafting with an Attitude, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is just stunning Natasja and I love the pretty colours you used.

    Hugs, Vannessa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend geheel weer!! Mooie kleuren.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card. I like this butterfly dies. Thanks for sharing with us at Artbymiran Challenge. Good Luck.
    Vesi- DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely colour combination and I love all the texture and interest on your card. Thank you for sharing your card with us at Crafting With An Attitude.
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen