zondag 16 augustus 2015

Weird and Whimsical....

Goedemorgen bloggers,

Daar ben ik weer, gisteren zijn wij thuisgekomen van een vakantieweekje in Duitsland. Ik mocht daar een weekje verblijven in de chalet bij mijn freubelmaatje Joke samen met de kids. We hebben het heerlijk gehad. Er was een dagprogramma met animatie, dus de kids hebben het super gehad. En we hadden prachtig weer dus ook lekker wezen zwemmen.....

Vandaag nog een dagje vrij en dan morgen beginnen de scholen weer. De kinderen hebben er zin in hoor! Ze kijken er naar uit om hun vriendjes weer te zien.

Vandaag start ook weer een nieuwe challenge op het Lacy Sunshine Challenge blog. Het thema is dit keer Weird and Whimsical.

Ik heb de volgende kaart gemaakt:

De digi welke ik gebruikt heb heet Sadie. Is ze niet leuk. Ik heb haar weer ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.


Ik heb gebruikt gemaakt van de volgende ingrediënten:

- Dutch Doobadoo Label;
- Dutch Doobadoo, Laser Art Paper Black Halloween;
- Paddestoelenrand, Noor Design, 6002/0317;
- Rits sluiting, Marianne Design, CR1260;
- Spookhuisje, Yvonne Creations, CD10409;
- Designpapier, Urban Couture, URB-371, Basicgrey.

Verder heb ik watten, lint en distress inkt uit mijn eigen voorraad gebruikt. Het stiksel op de rits heb ik getekend met een Molotow stift.

Neem ook een kijkje op het Lacy Sunshine Challenge blog en zie de mooie creaties van mijn DT maatjes. Ze zijn zo leuk. En doe mee met de challenge, je kan er mooie prijzen winnen.

Ik wil mijn kaartje graag mee laten doen met de volgende challenges:





Lieve groetjes,

Natasja




3 opmerkingen:

  1. Het is wel een eng kaartje eigenlijk. Niet sturen naar iemand die een spinnenfobie heeft, hoor. Die krijgt een rolberoerte als ze de enveloppe open maakt.
    Leuk die vrolijke spanning bij de kinderen om weer naar school te gaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What A fabulous Creation Beautiful in every way...
    Thank you for taking part in the Art By Miran Challenge ... Hugs Tracy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card - the spider is the perfect touch! Thank you for sharing your creation with us this week at Simply Papercrafts!

    Sharon (Glittertastic)
    DT Member

    BeantwoordenVerwijderen