zondag 27 september 2015

Christmas under the Sea......

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag een kerstkaartje, tijdens het typen zit ik al lekker in het zonnetje. Wat een prachtig weer is het vandaag. Heerlijk.

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het Lacy Sunshine Challenge blog. Het thema is dit keer Christmas under the Sea. Een super leuk thema vind ik zelf.

Ik ben lekker aan de slag gegaan met met mijn pasta en het bubbles stencil van Dutch Doobadoo om zo en onderwater sfeer te creëren. En aardig gelukt moet ik zeggen.

De digi die ik gebruikt heb is van Lacy Sunshine en heet Leila Sunkissed Mer. Ze is ingekleurd met mijn Faber Castell polychromos potloden.

Het leuke model is een model waar je een kaart mee moet moet maken op de Facebook pagina van Be Challenged. Wat een superleuk model is dit.

Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb.



De ingrediënten:

- Digi Lacy Sunshine Leila Sunkissed Mer
- Dutch Doobadoo Mask art Golven
- Dutch Doobadoo Structure paste
- Zeester, Marianne design, LR0232
- Kerstballen, Joy Crafts, 6002/2030
- Merry Christmass, Joy Crafts, 6002/2027
- Grasrand, Joy Crafts, 6002/0137
- Designpapier, Joy crafts, Winter Wonderland
- Stempel, Believe in the magic of Christmass, 6410/0116

Verder nog lint, inkt, visnet uit mijn eigen voorraad gebruikt.

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenges:
- Be Challenged - Facebook

Iedereen een fijne zondag.

Lieve groetjes,

Natasja 





6 opmerkingen:

  1. What a super sweet project you have for us today we are so lucky you have entered our art by miran challenge
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf!!! En dat model is super. Ik zag hem ook al bij Nancy, echt een verrassend model kaart.
    En dat met die pasta is top gelukt zeg!
    Heel mooi effect!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gorgeous card, love the design
    thanks for paying with us at di's digi
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous Natasja and I love how the image part opens up to reveal the sentiment. Great idea.

    Hugs, Vannessa x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! I love all of the folds to your project, and how you color.
    xx Bonnie - DT sis

    BeantwoordenVerwijderen