dinsdag 19 april 2016

I'm dreaming of a white christmas......



Goedemorgen bloggers,

Vandaag ook weer een kerstkaartje.

De basis is gemaakt met het label van Dutch Doobadoo.
Dit is wel een van mijn lievelingsmallen van Dutch Doobadoo. Ik gebruik hem zovaak.

Het designpapier wat ik gebruikt heb is een restje, maar ik geloof dat het van Magnolia is. 

Verder heb ik de rendiertjes van Noor gebruikt. De ster is een oude mal van Marianne Design.


De hartjes zijn van Memory box en de dennetakjes onder de bloemen van Leanne Creatief.

De gestempelde tekst is van Marianne design. Verder heb ik lint, belletjes, foam clay en bloemen uit mijn eigen voorraad gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie heb inspireren.

Lieve groetjes,

Natasja 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige label. Lief plaatje en mooi met die laagjes! Ik heb hem niet, maar ik denk dat hij op mijn verlanglijstje komt te staan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen