woensdag 13 april 2016

Lente....

Goedemorgen bloggers,

Vandaag een heb ik een echte lente kaart voor jullie.

Tijdens het maken van deze kaart kom je ook lekker in de lentesfeer.
Ik heb er in iedergeval veel plezier aan gehad.

De basis is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. 
Ook een superleuk model waar je super veel mee kan. 

De digi is van Cute as a Button en heb ik ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.


Zoals jullie kunnen zien ben ik lekker los gegaan, hi,hi....

Ach ja, zo af en toe heb ik van die uitschieters en dan ben ik niet meer te houden. Hahaha....

Ik wil deze kaart graag mee laten doen met de volgende challenge:

Iedereen nog een hele fijne dag. 

Lieve groetjes,

Natasja 



5 opmerkingen:

  1. Sprookjesachtig mooi Natasja.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tafereelkaart en mooi gekleurd!
    Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met Potloden,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tafereelkaart en mooi gekleurd!
    Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met Potloden,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Natasja!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen