dinsdag 12 april 2016

Winston and Pip Gnome....

Goedemorgen bloggers,

Deze maand zijn we in de kaboutersfeer bij Lacy Sunshine. Dus vandaag ook weer een kaartje met een digi van een kabouter. Ik heb gekozen voor Winston and Pip Gnome.

Ik heb voor mijn kaart als basis weer een mal van Dutch Doobadoo gebruikt en verder een stansvel van Studiolight. Want wat is deze toch leuk te combineren met de digi. Het designpapier komt uit een paperpad van Studiolight.

Het uitschuifbare label is er eentje van Joy Crafts! En de stempeltekst is van Joy crafts van de serie under the sea.

Verder nog wat jute, touw en pareltjes uit mijn eigen voorraad gebruikt.

Dit is mijn kaartje dan geworden welke ik ermee gemaakt heb.


Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren vandaag.

Een hele fijne dag.

Lieve groetjes,

Natasja



1 opmerking: