zondag 1 mei 2016

I wish you a Happy Birthday......

Goedemiddag allemaal,

Daar ben ik dan voor de tweede keer vandaag. Ja soms heb je dat dat de challenges op de zelfde dag vallen. Dus vandaar nog een berichtje van mij.

Deze keer kom ik met een kaartje voor het Challenge blog van Lacy Sunshine. Hier start vandaag ook een nieuwe challenge.

Het thema is deze keer piraten. Ik kreeg de geweldige digi Wilkes the pirate and parrot whiskey . Is het geen schatje? Ik vond hem zo leuk.


Ik heb de digi uiteraard weer ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.

Het designpapier komt uit een blokje van de Boekenvoordeel.

De rondjes heb ik gestanst met een mal van Memory Box.

De meeuw is van Marianne design, deze heb ik bewerkt met distress ink.

De flessen stempel en de stempeltekst is van Studio Light.

Het label is een mal van Joy Crafts, als je het witte label eruit trekt verschijnt er nog een tekst.

Verder heb ik nog visnet, verbandgaas en wat schelpjes verwerkt op mijn kaart.

Dit was mijn laatste kaartje van vandaag, iedereen nog een fijne zondag.

Lieve groetjes,

Natasja 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten