zondag 1 mei 2016

Rose bud.....

Goedemorgen allemaal,

Vandaag kom ik twee keer bij jullie langs voor twee challenges die vandaag weer van start gaan.

Als eerst kom ik mijn DT kaartje voor het blog van CCC digi creations, challenge #48 gaat hier van start vandaag en het thema is Go Green.

Ik mocht werken met een digi van de sponsor Delicious Doodles en de digi waarmee ik mocht werken heet Rose Bud.

Het volgende kaartje heb ik gemaakt:



De ronde vorm heb ik gemaakt met de shape art van Dutch Doobadoo.
De swirl en de ronde harten cirkelmal is van Marianne design.

De stempel birthday Wishes is van Studio Light.

Het DT papier is van de Action.

Verder heb ik het lint van de zeeman gebruikt.

En de bloemen, jute en het kikkertje komen uit mijn eigen voorraad.

De randen heb ik geinkt met distress ink.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden, ik vind het altijd zo leuk om jullie reacties te lezen. Bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog.

Lieve groetjes,

Natasja 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten