woensdag 18 mei 2016

Thank you so much.....

Goedemorgen,

Bedankt weer voor al jullie leuke reacties, heb ze weer met veel plezier gelezen.

Vandaag heb ik weer een kaartje om te laten zien met een digi van Lacy Sunshine. De digi die ik gebruikt heb heet Jewel Junebug. Is het geen schatje?

Ik heb haar ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.

Het design papier komt uit een blokje van Studiolight. Evenals de stempel Thank you so much.

De blaadjes onder mijn bloementoef en de randmal zijn van Noor Design, Joy Crafts.

De bloemen komen uit mijn eigen voorraad en de randjes heb ik geinkt met Distress Ink.


Ik wil mijn kaartje graag mee laten doen met de volgende challenges:

Iedereen nog een hele fijne woensdag.

Lieve groetjes,

Natasja





5 opmerkingen:

  1. Prachtig met al die roosjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful colouring of the lovely image, I like the colours and the roses
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is beautiful, a fabulous image and pretty colours.
    Thank you for joining us at Di's Digi Designs.
    Pauline
    x
    I have a little giveaway on my blog if you would like to take a look - http://craftingwithcotnob.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute!! Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT
    http://anncard.blogspot.tw

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card.. love your design.. Thank you so much for sharing your gorgeous project with us at Artbymiran Challenge #58.. Hope to see you again in our next challenge and Good Luck at the draw.. <3

    hugs,
    ~RoRa

    BeantwoordenVerwijderen