vrijdag 1 juli 2016

Eileen's Challenge.....

Goedemorgen allemaal,

Daar ben ik weer met een nieuw berichtje.

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van CCC digi creations.

Deze keer is het een bijzondere challenge, want deze challenge wordt opgedragen aan Eileen, de oprichtster van het blog. Zij is onlangs overleden aan kanker en aangezien Lavendel de kleur is voor algemeen kanker. Is het thema dit keer "Include a Lavender Ribbon or Bow".

Ik heb het volgende kaartje gemaakt.

De digi die ik hiervoor gebruikt heb is gesponsord door Fabrika fantasy, ik mocht werken met de digi Water Fairy

Sponsor

Ik heb haar weer ingekleurd met met mijn Faber Castell Polychromos potloden.

De basis van de kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Het designpapier is van Joy Crafts. 

Het label en de vlinders zijn mallen van Joy Crafts. En het takje onder de bloemen is een mal van Marianne Design.

Verder heb ik de kaart afgewerkt met jute, kant, een houten uiltje en bloemen uit mijn eigen voorraad.

Nemen jullie een kijkje op het blog van CCC digi creations en doe mee aan de challenge, je kan er leuke prijzen winnen.

Een hele fijne dag nog! Ik mag nog een dagje werken en dan heb ik weekend!

Lieve groetjes,

Natasja 






3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en wat mooi om met elkaar zo'n eerbetoon te houden.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart,Natasja.Leuk model en mooie paarse kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card Natasja
    Hugs Diane Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen