zondag 1 januari 2017

Butterfly.....

Hallo lieve bloggers,

Allereerst allemaal een gelukkig, liefdevol, gezond en natuurlijk een creatief 2017!

Ik hoop dat jullie alle feestdagen goed zijn doorgekomen. Ik in iedergeval wel, wij zijn lekker een weekje op vakantie geweest, dus ik ben weer heerlijk bijgetankt.

Morgen begint voor mij weer de werkweek, dus dan komen we alweer aardig in het normale ritme. De kids hebben nog een weekje vrij, dus die kunnen nog even in de relaxstand blijven en bijkomen van de feestdagen en de vakantie......

Vandaag begint er ook weer een nieuwe challenge op het blog van CCC digi creations. Dit keer moet er een vlinder op je creatie verwerkt worden. Nemen jullie ook een kijkje op het blog om de mooie creaties van het team te bekijken? En natuurlijk om mee te doen met de challenge.

Onze sponsor van deze challenge is Bugaboo Stamps en ik mocht met de digi Live Laugh Love aan het werk. En dit is mijn kaartje geworden.








Iedereen nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes,

Natasja

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!

    Gelukkig en gezond, maar zeker ook een creatief 2017 gewenst!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Ik ben gek op vlinders, dus altijd goed!
    Voor jou ook een heel goed, gezond en creatief 2017 gewenst! Dat we maar veel en vaak van elkaar creaties mogen genieten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen