vrijdag 23 juni 2017

Daar komt de trein.........

Goedemorgen allemaal,

Elke maand krijgen wij een uitdaging in het team van Nellie Snellen. Deze maand moesten we een kaart maken met de nieuwe alfabet treintjesmal die uitgekomen is.

De mallen zijn zo leuk, ik heb hem gecombineerd met het treintje van Nellie Snellen.

Dit is de kaart geworden welke ik gemaakt heb.


- Treinpassagiers, SDL032 Shape Dies Lene
- Treintje, SDL033 Shape Die Lene

DDD006 DADA Baby serie "Alphabet train" DDD005 DADA Baby serie "Alphabet train"

Ik vind de nieuwe alfabet mallen super. En met deze kaart daar ga ik mijn kleine vriend die volgende week 4 jaar wordt denk ik heel blij mee maken.

Iedereen een fijne dag.

Lieve groetjes,

Natasja 


2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kaart,Natasja.Mooi gedaan met alle diertjes en het superleuke treintje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natasja,
    Wauw meid wat een super leuke kaart!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen